Wednesday, October 22, 2008

Kolmapäev

ehk suvaline päev nädalast, kus midagi suurt ei toimunud.

Tänane päev on kuidagi ahju taha läinud. Kõigepealt avastasin, et ka jalgrattaga on võimalik downhill drfit'ida. Ei olnud just meeldiv avastus. Lisaks sellele arvas mu kursavend Jaan, et hea idee oleks mul prillid kõveraks lüüa. Aitäh. Hiljem ajas ta veel Panges oma õlle ümber ja lagastas kõik täis. Edukas.

Õnneks ei pea ma enam õpetajat mängima. Natuke veel ja minus olev misantroop oleks vist täieliku võimu saanud ning mu kõigist inimestest eemale vedanud. Võib-olla sai ta selle võimu siiski, nimelt ei taha ma inimestega enam suhelda. Kuidagi tüütu on, et on tekkinud sõbrad, kes ei lase enam üksinda omaette nurgas uriseda :P Kogu aeg on mingit tegevust, mis hoiab mind spliinist eemale.

Tegelikult on mul käsil 3. ircuvõõrutuspäev. esimesed kaks ei olnud kuigi edukad, sest pidin koolis hulluksmineku vältimiseks end vahetundide ajal ventileerimas käima. Aga siiski pean tunnistama, et tohutult on aega tekkinud. Aega anime, filmide ja sarjade vaatamiseks, aega lugemiseks, aega mõtlemiseks. Ehk varsti leian endas piisavalt ettevõtlikust, et midagi kasulikkugi teha.

No comments: