Ehk mida kuradit teeb minusugune kahtlane tegelane väikeste laste juures.
Nimelt on teie alkohoolikust psühhopaat ja muidu sõge sõber Random Hero praegu koolis ja õpetab põnnidele saksa keelt. Hetkel küll istun ma tagaruumis, sest mulle määratud 12. klass kirjutab kirjandit. Üsna kahtlane amet see õpetaja amet.
Eilne õhtu oli kahtlane, tahaks täna seda sirgu rääkida. igatahes lõppes asi nii, et jäin hommikul sujuvalt kooli 10 minutit hiljaks, nägin tõenäoliselt välja nagu hunnik õnnetust ja tundsin end ikka üsna kohutavalt. Üks asi on olla pohmas ja vaikselt tagapingist õpetajat-õppejõudu kuulata. Teine asi on täiesti kohutavas seisus (kusjuures tarbitud alko kogus oli märkimisväärselt väike) 6. klassi hüperaktiivsetele lastele tundi anda. eriti kui nad midagi aru ei saa.
igatahes õpetasin 6. klassile natuke saksa keelt, siis nad said oma sooviloo, tantsisid mööda klassi ringi ja üritasid mind ka kaasa tirida. ei õnnestunud. Siis oli vaba tund. Siis pidin pealt vaatama, kuidas 5. klassi juntsud töövihikut täidavad. Kõigepealt kaotati mu juntsud ära, nad pidid olema kabinetis 301, kuid seal oli proovikirjand. Lõpuks tuli välja, et nad istusid vaikselt minu klassis ja minu isikut polnudki sinna vaja. igatahes mõtlesin neid omapäi jätta, sest mul polnud reaalselt midagi teha. ütlesin, et ma tõmbun tagaruumi ja kui mind vaja, siis tulgu ja öelgu. Sel hetkel läks koolil elekter ära. istusin toolile tagasi, sest tagaruumi arvuti vajab teadaolevalt elektrit, et töötada.
Nüüd ootan siin veel vähemalt pool tundi, et 10. klassi töö ära jätta ja selle asemel korrata. Ja üldse kirjutasin ma nii pikalt peamiselt selleks, et mul oleks mingitki tegevust niisamapassimise vahele.
See arvuti on kahtlane. See suudab olla aeglasem, kui minu vana ront. Lisaks sellele pole mul piisavalt õigusi, et siia selline elementaarne asi installida nagu flash player mis laseks mind ligi kasvõi juutuubile. Või paremal pool olevale Miku playerile. Eks näis kaua see 7-kroonine panasonicu patarei mu mp3 pleierit elus suudab hoida.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment