Friday, October 3, 2008

John Maus

ehk Epic Fail

Oleks pidanud Mausi loominguga ehk natuke rohkem tutvuma, enamus lugusid ei olnud siiski minu maitse järgi. Enne Mausi lasti mingit väga kahtlast kommimuusikat, rahvas tegi lava ees liigutusi, mis panid mind epilepsiaravimite peale mõtlema. Mausi esinemise alguse magasin ma maha, sest lava poolt tulev muusika oli kogu aeg üheülbaline, kuigi mingi hek tundsin, et see on vist Maus.

Heli oli kohutav. Pean tunnistama, et nii halba heli kogesin viimati vist siis, kui sain aastal 2004 oma arvutiga kaasa D-fruiti 20-kroonised kõlarid. Kõigepealt ragises ja sahises kõik jubedalt, mikrofonil oli taga 4-5 kordne kaja, nii et ühestki sõnast ei olnud isegi siis aru saada, kui räägiti lugude vahepeal.

John Maus ise oli minu hinnagul sügavas joobes, igatahes oli tal püstipüsimisega raskusi. Lood tulid täies ulatuses salvestusmeediumilt, Maus ainult üürgas kõvasti ja valesti kaasa. Mul on tunne, et Do Your Best'i laulmisega oleks ma ise paremini hakkama saanud. Üht lugu laulis ta tekstist umbes poolteist salmi maas. Sellegipoolest tegin ma talle kalli kui ta lavalt maha astus. Roosad kiisukõrvad peas

No comments: