Sunday, March 15, 2009

Muusikasõltlane

ehk siis mina ise.

Kes mind vähegi tunneb, teab et olen muusikasõltlane. Käin ringi kogu aeg klapid peas ja enamasti on jopetaskus tagavara-aku pleieri jaoks, et vaikust ei oleks. Esimene programm, mida käivitan on Winamp ja sulgub see alles koos arvutiga. Lisaks on mul tekkinud seosed osade lugude ja inimeste vahel, seega mõningal määral motiveeritud Piiu "Short People" postitusest, teen ka väikese nimekirja. Seosed lugude ja inimeste vahel võivad olla täiesti arbitraarsed, mõne inimese kohta on rohkem lugusid kui üks.

Ahti - Katy Perry - I kissed a Girl, Hot N Cold
Inz - Rise Against - Drones
Janar/Nestea - Sonata Arctica - Kingdom for a Heart
Kyo/Marek - Bob Marley - Bad Boys
Liis - Eisbrecher - Leider, Rammstein - Zwitter
Moonika - Hatsune Miku - Packaged
Piiu - See-Saw - Kimi ga ita Monogatari, Koji Nakagawa - Silence (Nanosweep)

Millegipärast arvasin nimekirja pikema tulevat. Eks lisan, kui meelde tuleb, hiline kellaaeg segab ajutegevust.

Vist kõige suurema emotsionaalse ballastiga lugu minu jaoks:

2 comments:

Kyioshi said...

Bob all the way, man. Aga ma olen ju nii hea kutsikas, kuidas see bad boys sinna tuli =P ?

Riho said...

Ei mäleta enam täpselt, kunagi väga ammu mängis see sinu pool ja kuidagi tekkis seos.