Wednesday, March 25, 2009

Brum-brum

ehk uhke autoomanik.

Sain ka endale rattad alla, mis siis, et lube pole. Küll tulevad, käisin täna autokooli ukse taga. Justnimelt ukse taga, sest nad olid otsustanud tänase päeva vabaks kuulutada.


Photobucket


Mina olen rahul. Ainult et nüüd pean reedel või millalgi Jõgevale kakerdama, veel posu raha registreerimise ja kindlustuse eest välja käima jne...hehe.

Üldse on kiire kiire kiire aeg. Lisaks ülalmainitud tehnilistele toimetustele tuleb mul meetripikkune arhiiviriiul sorteerida, siis veel posu raamatuid kooliks läbi lugeda. Ettekande tähtaeg hingab kuklasse. Laupäeval mingine sünnipäev. Homseks telliti pildistama, rumala peaga ei osanud suud kinni hoida, kui täna küsiti "kas keegi veebilehega oskaks natuke tegeleda?"`Lisaks tahaks veel ühe inimesega vastavatud Zen-Zen'i (kaks samanimelist kohta Tartus?) minna. Ja siis veel JAFF'ile, mis pole ka enam mägede taga. Oh snap, üks üritus vajab ka veel natuke minu mõtlemist...

Kevadväsimus? Mina olen energiat täis nagu Duracelli jänes. Ja see ei tule sellest, et Starter Strong on Selveris 3.90 + pant (homme ostan seljakotitäie).

2 comments:

Kyioshi said...

tra, kui ma ainult starterit jooksin! Mul on siiamaani dünamiidist energiajoogi annus täis...

Muide, congrats auto puhul, ei näegi eriline saan välja.

Riho said...

Ja mul seisab üks hansapäevade dünamiidipurk siiani külmkapis.