Friday, February 6, 2009

Invaliid

ehk puujalaga piraat.

Sellest on nüüd juba nädalake möödas, kui mu jalg kell 4 hommikul errori sisse lõi ja mu jääle kukutas. Siin on pilt ka, kui keegi sinikat näha tahab. Igatahes nüüd koperdan juba rahulikult ringi, lonkan veel natuke, aga paistab, et amputeerima ei pea.

Misantroop minus möllab. Olen sellel nädalal ehk kolme või nelja inimesega suhelnud, sest lihtsalt ei taha inimesi enam näha ega neist kuulda. Nii et kui keegi peaks arvama, et ma teda nõmedaks pean ja temaga enam ei räägi, siis tehku orkutisse kommuun ja lisagu ülejäänud eesti ka sinna.

Ahjaa. Ma olen vist maininud, et pole paremat viisi ärkamiseks, kui see, kui kena tüdruk sulle küüned selga lööb. Kes ei ole katsetanud, siis tehke seda. Eile öösel ärkasin selle peale, et mulle löödi lihtsalt rusikaga näkku. :P

Ootan juba Baka kokkutulekut. Nii palju inimesi, kellega ei viitsi suhelda. Nii vähe inimesi, kellega tahakski paar sõna vahetada. Ja muidgi tohutul hulgal neutraalseid, kellega ma ka tegelikult rääkida ei viitsiks. Kui mälu ei peta, siis kaameral on akud laetud, on vähemalt mingigi pseudotegevus.

Olen viimasel ajal tänu Moonikale väga palju filme vaadanud. Tavaliselt tiksun niisama arvuti taga aega surnuks. Inzu soovitatud "Pet Sematary" osutus märksa jubedamaks kui selle alla vaadatud "Saag". Hakkan vaikselt juba Trash'i motoga nõustuma. "Good Movies > Beer & Social Life". Õlu pole mulle niikuinii kunagi meeldinud tegelikult. Outlander oli vaatamata B-kategooria staatusele märksa parem kui nii mõnigi Hollywood'i high-budget idiootsus.

Kes veel märganud pole, siis ma olen muusikasõltlane. Siit ka soovitus: kui avastate, et uus postitus on siia blogisse tekkinud, siis enne lugemist (aplaus, et seda üldse teha viitsid) käivita postituse allosas olev lugu. Üsna tõenäoliselt mängis see postituse kirjutamise ajal ning peaks mingil moel sisuga kokku minema.


Autor on väidetavalt "Yes & Dif Juz", mis ei ütle mitte midagi ning ka pealkiri on puudu. Oleksin lisainfo üle tänulik.

No comments: