Tuesday, April 22, 2008

Unenägu

ei mäleta, millega unenägu algas, kuid ming hetk olin Erickuga kusagil suures majas. ta üritas oma naisele helistada, kes oli parajasti Tallinnas. telefon ei vastanud. "Kurat, miks just praegu. Tallinnas on jälle mingid aprillirahutused." Kõndisime ringi, jõudsime ühe ukse taha, koputasime. Seest kostus "siin ei ole enam kedagi, minge minema." Läksime sisse, 2 võõrast tegelast sehkendasid midagi läpaka/tablet'i taga, Erick vallutas lauaarvuti. Üks tüüp näitab läpakal kaklusmängu, mille ta väidetavalt ise oli teinud. Graafiline külg paistis küll uus, kuid avastasin, et voice pack oli Guilty gear'ist üle võetud. Ütlesin neile seda ja nad toksisid torisedes mängu edasi.

Oli mingi etendus, Kyioshi mängis tigedat nabarõngaga liliputi. Pärast etendust kiitsin, et ta mängis hästi. Siis ta tunnistas, et tegelikult oli ta tulnud etendust ainult pildistama, kuid ta värvati kiirkorras mängima.

Olin kodus, kuid ema toas. Tegin ukse lahti, koridoris seisis mingi tige tegelane, kes ähvardas mind tappa. Panin ukse kinni, lõin natuke aega surnuks, lootuses, et tüüp minema läheb. Ei tea, kas läkski või muutus kellekski teiseks, igatahes kui ukse lahti tegin, oli seal juba mingi teine tige tüüp. Mingi hetk viskas mul üle, tegin ukse lahti ja käratasin "mida kuradit sa tahad üldse?". Tüüp: "ma tahan sulle kätte maksta selle eest, mis sa Mannile tegid." Seletasin siis, et mul pole õrna aimugi, kes Mann tegelikult on ja et ma olin tõesti peale kontserti tema pinnal maandundud, kuid olin varakult lahkunud. Tüüp jäi mind uskuma, samuti ka 2 teist tüüpi, kes vahepeal olid juurde tekkinud. Nad hakkasid ukse juures saapaid jalga panema, kuulsin trepikojast mingit lärmi. 3 tüüpi koperdasid minu ees korterist välja, läksid poole korruse võrra trepist alla, keerasid ringi, tulid koos suure hulga rahvaga tagasi ja hakkasid laulma. Ma ei saanud midagi aru, üks tüdruk seletas, et nad tulid mulle sünnipäevaks õnne soovima. Tegin neile selgeks, et mu sünnipäev on 12. augustil, milleni on veel pool aastat aega. Rahvas vaatas üksteisele segaste pilkudega otsa. Kõndisime trepist alla, trepp läks järjest laiemaks, rahvast tuli aina juurde, kuni meid oli sadu, murdsime majast välja, jooksime ja röökisime tänaval. Aprillirahutused olid Tartusse jõudnud.

Kõrvalmärkena annan teada, et varastatud on 15 000 krooni eest vorsti, sinki ja liha.Varas oli vist väga näljane.

No comments: