Monday, April 14, 2008

Teine Postitus

sest mingi postitus peab ikka teine olema.

Eelmine nädal: ühtlaselt igav.

Laupäev:
Värvisin ja remontisin. Õhtul Zavoodi. Seal ootasid yoshy, Liis ja Mihkel, lisaks kohtasin legendaarset või siis niisama kuulsat Kõusti ning paari muud inimest, keda ma tõenäoliselt enam ära ei tunneks. Liis vallatles ühe teise tüdruku rindadega. Huvitav, kas mu ümbruses istuvad meessoost isikud olid omasooiharad, halva nägemise või olid lihtsalt liiga palju alkoholi tarbinud, sest nad vist ei märganudki seda. Koju jõudes sain emalt peapesu, miks ma iga nädalavahetus joomas käin. Lugesin siis korrad kokku, ja avastasin, et tegelikult tarbin ma alkoholi ikka väga vähe. Ise küll muret ei tunne.

Pühapäev: kell 10 peksti mind ehituspoodi. Terve päev oli natuke karvane olla, hullu polnud. Köök sai värvitud, nüüd ainult linoleum panna.

Täna (esmaspäev) Esimene sõit rattaga. Vaatasin, et ilus ilm, rotid ega kääbused ei olnudki mu ratast tükkideks lammutanud, niisiis sai jaapani keelde traathobuse seljas mindud. Kahjuks on talvega igasugune kopsumaht ära kadunud, Wilde juurest üles minnes lükkasin ratast käe kõrval. Mäest alla tulek kujunes pingeliseks, kui ma tegin igakevadise avastuse, et ratta pidurdusmaa on märksa pikem kui arvata võiks. Siiski jõudsin ühes tükis ja ainult natuke õlisena koju.


Ahjaa, liitusin sellise kahtlase, kuid suure asjaga nagu Planet Foorum. ei oska midagi postitada.

No comments: