Sunday, July 13, 2008

Hüpotees 3 (MTI ja Random on nõmedad):

ehk failinud üritus ja muu soga.

Järgmine kord tean paremini ning ei lase oma tuba kapitaalselt ümber tõsta. MTI kirjutas oma blogis juba pikemalt, mis täpselt juhtus. Siiski pean seda nõmedaks, et tullakse teise inimese poole lihtsalt selleks, et magada. Olen juba selline põhimõtteline inimene, et kui midagi teha, siis korralikult. Avaldub see kasvõi minu anime- filmi- ja muusikamaitses. Või siis alkoholitarbimisharjumustes. Ei salli seda, kui tahetakse teha üht ja lõpuks kukub välja teine. Aga täpselt nii juhtuski: korraliku koosistmise ja filmivaatamise asemel jäi enamus inimesi magama ning mina ja MTI lahendasime kõik kättesaadava alkoholi, mida ma vist poleks muidu teinud. Hommikul oli ka lahe ärgata, kõik olid lahkunud, ainult notepad'is oli väike tervitus kirjutatud. Samas sain enam-vähem korralikult välja magada (ning oma unerütmi lõplikult tuksi keerata).

Lihtne oleks süüdistada genky't, kes kõige tõenäolisemalt tahtis magama minna ning oma autoriteetiga ka teisi selleks mõjutas. Aga ma ei tee seda. Pigem süüdistan kollektiivset pohhuismi minu ja MTI suhtes. Oleks me teadnud, et teil igav on, oleksime seltskonda tagasi tulnud, kuid kuna rahvas naeris millegi üle ja üldse tundus lõbusas tujus olevat, arvasime, et meist ei tunta väga puudust.

PS 1: ummi oli palja ülakehaga ja erick oli püksata. do not want
PS 2: vabandust, genky, et sind kogemata põukisin, ma tõesti arvasin, et see jäse kuulus erickule.
PS 3: Ma ei ole eriti solvunud ega tige. Pigem valmistasid inimesed mulle järjekordse pettumuse. Olen ise alati üritanud viisakas olla ning mitte enda heaolu teiste heaolust tähtsamaks seada.
PS 4: ülimalt ebaviisakas oleks olnud magav rahvas üles ajada ning filmi vaatama hakata
PS 5: (lisand PS3'le) Keegi, vist erick vingus, et ma ajasin neid ebaviisakalt kaks korda üles ega lasknud neil magada. Tõesti, oli minust ülimalt ebaviisakas, et ma omas kodus magada tahtsin, ning julgesin enda toast enda tekki ja patja otsima tulla. Oleks pidanud Matiga põrandale kerra tõmbama.

Täna sain 3 tundi diivanil magada, sest paksu vatitekiga Piu kaisus magamine oli võimatu, kuna oli lihtsalt ülimalt lämbe. Sellest on mul nüüd kael valus ja peavalu.

Jääb üle vaid mõelda ühe lause üle, mille MTI osavalt formuleeris:
Kas siis tõesti meie sealne seltskond oli siis niivõrd igav ja nõme, et ainuke asi, mis tolles olukorras teha sai oli magamine.

2 comments:

K said...

Ma ei saa mitte kommenteerimata jätta. Mõtlesin, et lähen ära koju magama, kuid kuna emme jõledalt pabistas, et ma keset ööd linnas jala liigun ning rahvaga oi tore, jäin sinu poole magama. See, et teised seda tegid, olid nende endi vaba valik. Ma oleks võinud sama hästi ka mujal magada. Ja ma ütlesin korduvalt, et te võite vabalt filmi edasi vaadata, mind see ei sega. Saan igasuguse müraga magama jääda.

Mida teised tegid või ütlesid, pole minu küll õigustada või ümber lükata, aga ka minu arvates käitus Ahti ebaviisakalt, et ütles, nagu peaks teie Matiga teise tuppa vaatama minema. Proovisin seda sellega kompenseerida, et te saate vabalt vaadata ka samas toas edasi.

Igastahes järgmine kord tean, et ei ole mõtet ööseks jääda, sest mind ei soovita sinna.

Anonymous said...

lol