Saturday, April 18, 2009

Laupäev

ehk kui ma ei oska pealkirja valida.

Viimasest postitusest on möödas juba rohkem kui kaks nädalat. Kui vaatate paremale poole, näete nimekirja inimestest, kes oma blogisid veel harvemini täiendavad.

Igatahes, väga kiire on olnud. Koolis on olnud sada asja teha + lähiajal tuleb filmiõhtu korraldada.

JAFF'il käisin isegi. Jõudsin lausa üheksale seansile, makstes ainult ühe eest. Selle eest tegin ennast aga kinos ka kasulikuks, kuigi oleks animeklubi liikmena võinud ka nõuda oma sisselaskmisõigust. Aga kuidagi endale mõnusam tundus väike ära teenimine. Niisiis, lisaks genky poolt määratud mangamüügile, mida tegin Asashio ja Kriso heaks, jõudsin kinos vähemalt kolme seansi eel pileteid kontrollida, siis ühe filmi DVD'd lahti mõistatada, filmirulle tõsta, pidevalt uksi avada-sulgeda ja ühesõnaga teha kõike huvitavat.

Autokool läheb ja ei lähe. Oleks ma eile anne ringil õigesti sõitnud, oleks koolieksam sooritatud olnud. Aga no kurat, kõik jooned on ära sõidetud ja suurim viga on eessõitva auto järgi sõita, kuna ringil viibib üksainus juht, kes liiklusest aru saab, ja seegi istub õppesõiduauto parempoolsel istmel.

Roverist niipalju, et vasak piduriketas nägi välja nagu päike, parem polnud kuigi etem ja nii tuligi uus komplekt tellida. Nüüd pole muud, kui see ära oodata. Siis vilkuva S4 tule kallale. Lisaks mängib elektrisüsteem lolli, soovitati fusebox üle tinutada, tundub nagu suurem raketiteadus kombineeritud tuumafüüsikaga. Ehk saan hakkama.

Lugesin lisaks ka oma aasta aega vanu blogisissekandeid. Oh kuidas ajad on muutunud. Kirjutasin ma siis värvikamalt.

Zum Abschied sage ich leise scheisse.

1 comment:

kdr said...

anne ring, ohyeah mul oli sama. ma ei teagi, palju s6idutunde ma selle p2rast pidin juurde v6tma, et kooliexami 2ra teex. a tartu.ee'st sain skeemi, see aitas.